Klantenservice

Heb je vragen?

Wij helpen je graag op werkdagen tussen 9.00 uur en 17:00 uur.
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via onderstaande contactmogelijkheden.



Veelgestelde vragen

  • Algemeen

    1.1 Hoe word ik klant?

    Rechts bovenin op onze website vind u de knop ‘klant worden’. Vul het formulier volledig in en verstuur deze. We zullen deze gegevens nakijken en verwerken. U krijgt dan vanzelf bericht met uw inloggegevens en onze voorwaarden.

    We vragen nieuwe klanten altijd de eerste 3 facturen vooraf te betalen. Neem contact op met onze administratie voor meer informatie, finance@brandunit.nl 

    1.2 Waar kan ik mijn account gegevens wijzigen?

    Ga bij je account naar ‘mijn dashboard’. Hier kunt u al uw gegevens inzien en wijzigen.

    Hier vind u ook al uw bestellingen, facturen en creditnota’s.

    1.3 Kan ik artikelen per stuk kopen?

    Ja, al onze artikelen zijn per stuk te koop.

    1.4 Hoe meld ik een manco?

    Stuur bij een of meerdere manco’s in uw bestelling een mail naar info@brandunit.nl met daarin het artikelnummer en de aantallen die u mist. We streven ernaar uw mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

    1.5 Een artikel straat wel op de pakbon maar niet op de factuur, hoe kan dit?

    In dit geval kan het zijn dat het artikel helaas toch niet op voorraad is geweest. Helaas komt het voor dat het systeem nog een artikel aangeeft terwijl deze in werkelijkheid niet meer in de schappen ligt, onze excuses hiervoor.

    1.6 Wanneer is een artikel weer op voorraad?

    Op de website ziet u bij een artikel dat niet meer op voorraad is een datum staan waarop we verwachten dit artikel weer op voorraad te hebben. Helaas kunnen we dit nooit garanderen.

    Wilt u het artikel alvast reserveren? Laat dit dan in backorder zetten via een mail naar orders@brandunit.nl.

    1.7 Kan ik artikelen in backorder plaatsen?

    Ja dat kan, stuur hiervoor een mail naar orders@brandunit.nl met daarin uw gegevens en de artikelen die u in backorder wilt laten zetten. U krijgt altijd een bevestiging van ons per mail.

    1.8 Wat betekenen de afkortingen CAP, VPE en EAN?

    CAP: Consument Advies Prijs - dit is de adviesprijs die door de leverancier/producent afgegeven is. Dit is niet bindend, slechts adviserend.

    VPE: VerPakkingsEenheid - het aantal stuks in een volle verpakking. U mag alles per stuk bestellen, soms is het handig te weten hoeveel een omdoos bevat.

    EAN: European Article Numbering - de EAN-codes zijn het meest bekend van de streepjes codes die op allerlei producten te vinden zijn. De EAN-code is een unieke combinatie van cijfers (en soms letters) waarmee o.a. producten zich identificeren.

  • Bestellen & Bezorgen

    2.1 Hoe plaats ik een bestelling?

    Of het gaat om een reguliere zending of een dropshipment, bestellen bij Brandunit werkt zeer gemakkelijk. Log in via de groene button rechts bovenaan de pagina. Wanneer u nog geen klant bent dient u zich eerst te registreren als nieuwe klant. Plaats de artikelen van uw keuze in uw winkelwagen. Rond de bestelling af door te kiezen voor de levermethode van uw keuze. Wanneer de bestelling is afgerond ontvangt u een bevestiging per e-mail. Het kan natuurlijk altijd zijn dat u ergens niet uit komt en nog een vraag heeft. Onze klantenservice staat u hierbij graag, telefonisch of per e-mail, te woord.

    2.2 Wat is de levertijd?

    Wij verzenden uw pakket met DHL. Als u uw bestelling voor 15:00 plaatst, heeft u deze veelal de volgende werkdag in huis. Houd daarbij wel rekening met vakantiedagen en overmacht.

    2.3 Wat zijn de verzendkosten?

    Bestellingen boven de €400,- worden franco verzonden. Voor bestellingen van minder dan €400,- rekenen we €15,- portokosten.

    2.4 Wat is het minumum orderbedrag?

    Wij hanteren geen minimum orderbedrag.

    2.5 Kan ik nog een of meerdere artikelen toevoegen aan mijn reeds bestelde order?

    Ja dat kan. Als u uw order voor 15.00 uur geplaatst heeft kunt u daar tot 15.00 uur nog iets aan toevoegen door bij het plaatsen van de bestelling te kiezen voor de optie ‘Toevoegen aan eerder geplaatste order’. Heeft u de order ná 15.00 uur geplaatst dan kunt u nog artikelen toevoegen tot aan de volgende werkdag 15.00 uur.

    U betaald bij deze optie nooit extra verzendkosten.

    2.6 Kan ik artikelen reserveren?

    Nee, helaas kunt u via de website geen reserveringen meer plaatsen.

    2.7 Kan ik een bestelling ook afhalen?

    Nee, helaas kunt u geen bestellingen meer afhalen.

    2.8 Tot hoe laat kan ik een bestelling plaatsen zodat deze vandaag nog verstuurd wordt?

    Als u voor 15.00 uur een bestelling plaatst wordt deze diezelfde dag nog verzonden.

     

  • Vragen over bezorgen

    3.1 Hoe weet ik dat mijn bestelling is verzonden?

    Op het moment dat we een label hebben gemaakt voor uw zending krijgt u hier een mail over. Ook krijgt u dan een track and trace code toegestuurd. Vanaf het moment dat u deze mail heeft ontvangen kunnen we niks meer wijzigen aan deze zending, u kunt dan nog wel tot 15.00 uur artikelen toevoegen.

    3.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Wij versturen bij elke zending een track and trace nummer per mail naar u toe. Via de link in deze mail kunt u het pakket makkelijk volgen. Heeft u geen track and trace code ontvangen of is er geen zending zichtbaar in de link laat het ons dan weten via info@brandunit.nl of bel naar +31 (0) 416 651 755

    3.3 Wordt mijn zending op zaterdag bezorgt?

    Nee, uw zending wordt op werkdagen van maandag tot en met vrijdag bezorgd.

  • Vragen over betalen

    4.1 Wanneer krijg ik de factuur van mijn bestelling?

    Zodra een pakket is ingepakt en er een label op de doos zit wordt de factuur verzonden. Let op, hier kan i.v.m. drukte soms een vertraging in zitten.

    4.2 Welke betalingstermijn hanteert Brandunit?

    We hanteren een standaard betalingstermijn van 8 dagen.

    4.3 Een artikel straat wel op de pakbon maar niet op de factuur, hoe kan dit?

    In dit geval kan het zijn dat het artikel helaas toch niet op voorraad is geweest. Helaas komt het voor dat het systeem nog een artikel aangeeft terwijl deze in werkelijkheid niet meer in de schappen ligt, onze excuses hiervoor.

  • Retourneren en Annuleren

    5.1 Kan ik mijn order nog annuleren?

    Helaas kunnen orders niet geannuleerd worden. Dit i.v.m. het snelle systeem dat we hanteren. Uw order wordt na het plaatsen direct in behandeling genomen in het magazijn.

    5.2 Ik wil mijn order of een deel van mijn order retour sturen, hoe werkt dit?

    Als u niet tevreden bent over een of meerdere artikelen die u heeft ontvangen horen we dit graag binnen 4 werkdagen na ontvangst. We zullen dan samen met u zoeken naar een geschikte oplossing. U mag een order of deel van een order alleen retour sturen met toestemming van een van onze kantoor medewerkers. Een retour zonder aanmelding zal niet in behandeling genomen worden.

    5.3 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

    We streven ernaar uw retour binnen een paar werkdagen na ontvangst te verwerken. In drukke periodes kunnen we dit helaas niet garanderen.

Contactgegevens

Neem contact op


*

Verplichte velden

Klantenservice

Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur op 0416-651755 of via info@brandunit.nl

Contactgegevens

Keurweg 8

5145 NX Waalwijk

0416 - 651755

info@brandunit.nl

Bedrijfsinformatie

KvK: 70375461

BTW: NL858300734B01

Bekijk algemene voorwaarden

Login

Klant worden?Wachtwoord vergeten?