1.1 Hoe word ik klant?
Rechts bovenin op onze website vind u de knop ‘klant worden’. Vul het formulier volledig in en verstuur deze. We zullen deze gegevens nakijken en verwerken. U krijgt dan vanzelf bericht met uw inloggegevens en onze voorwaarden.
We vragen nieuwe klanten altijd de eerste 3 facturen vooraf te betalen. Neem contact op met onze administratie voor meer informatie, finance@brandunit.nl
1.2 Waar kan ik mijn account gegevens wijzigen?
Ga bij je account naar ‘mijn dashboard’. Hier kunt u al uw gegevens inzien en wijzigen.
Hier vind u ook al uw bestellingen, facturen en creditnota’s.
1.3 Kan ik artikelen per stuk kopen?
Ja, al onze artikelen zijn per stuk te koop.
1.4 Hoe meld ik een manco?
Stuur bij een of meerdere manco’s in uw bestelling een mail naar info@brandunit.nl met daarin het artikelnummer en de aantallen die u mist. We streven ernaar uw mail zo snel mogelijk te beantwoorden.
1.5 Wanneer is een artikel weer op voorraad?
Op de website ziet u bij een artikel dat niet meer op voorraad is een datum staan waarop we verwachten dit artikel weer op voorraad te hebben. Helaas kunnen we dit nooit garanderen.
1.6 Kan ik artikelen in backorder plaatsen?
Ja dat kan, stuur hiervoor een mail naar orders@brandunit.nl met daarin uw gegevens en de artikelen die u in backorder wilt laten zetten. U krijgt altijd een bevestiging van ons per mail.
1.7 Wat betekenen de afkortingen CAP, VPE en EAN?
CAP: Consument Advies Prijs - dit is de adviesprijs die door de leverancier/producent afgegeven is. Dit is niet bindend, slechts adviserend.
VPE: VerPakkingsEenheid - het aantal stuks in een volle verpakking. U mag alles per stuk bestellen, soms is het handig te weten hoeveel een omdoos bevat.
EAN: European Article Numbering - de EAN-codes zijn het meest bekend van de streepjes codes die op allerlei producten te vinden zijn. De EAN-code is een unieke combinatie van cijfers (en soms letters) waarmee o.a. producten zich identificeren.